Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Bodø

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

14 Augustus 2007 | Noorwegen, Bodø

Hei,

Ik ben er! Helemaal in Bodø. Ik zit nu in de bibliotheek, eindelijk een pc gevonden met internet. de computer is wel erg traag, dus ben nogal lang bezig om mijn mail te lezen of andere dingen op te zoeken. Bedankt voor alle leuke reacties op de site of via sms, ik vind het erg leuk om af en toe wat van iedereen te lezen/horen.
ik had in mijn nieuwe huisje al een heel leuk verhaaltje getypt om op de site te zetten. Helaas kan ik hier niks vanaf mijn usb op de pc zetten, dus ook nog geen foto's.
Anna en ik hebben tot nu een hele goede reis gehad met erg mooi weer en fantastische omgeving. We zijn gister hier aangekomen. Meteen even mijn nieuwe huis bekeken. Ziet er goed uit, het is niet heel erg groot maar alles zit er in. En nu met al mijn rotzooi er in die ik uit Nederland heb meegenomen lijkt het best gezellig. Nu wordt het tijd om alle zakelijke dingen te regelen, zoals persoonsnummer en verblijfsvergunning. Zodra dat klaar is hoop ik ook snel thuis internet te hebben en dan kan ik jullie ook wat foto's laten zien.

Groetjes vanuit Bodø

  • 14 Augustus 2007 - 11:52

    Anna:

    Hey reisgenootje,

    De reis was inderdaad erg leuk. Het is hier eigenlijk te mooi om weer weg te gaan, maar helaas over twee daagjes gaat het vliegtuig weer terug.
    Het hutje ziet er idd leuk uit. Wel heel anders dan de andere hutjes tot nu toe, zonder stapelbed.

    Ik wens je veel succes en plezier in Noorwegen en zal je site goed in de gaten houden.

    Leafs An

  • 14 Augustus 2007 - 12:15

    Roelie:

    Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad, nog even genieten en dan aan het werk. Ik wens je succes met je nieuwe baan.
    Liefs

  • 14 Augustus 2007 - 14:42

    Tante Antje:

    eerst nog gefeliciteerd met je 25e verjaardag.fijn dat je op je bestemming bent aangekomen en dat alles goed is verlopen. nog een paardaagjes wennen en dan aan de slag. heel veel sucses.

    groetjes ome Peter en tante Antje

  • 16 Augustus 2007 - 19:10

    Josine:

    Hee Afke,

    Mooi dat je het naar je zin hebt. Ben erg benieuwd naar de foto's. Hier gaat alles goed. Vanavond naar de dierenarts geweest met de poesjes voor hun inentingen. Ze groeien als kool.niels heeft wel foto's van ze op hyves staan.
    Groetjes Josine

  • 18 Augustus 2007 - 12:22

    Adriaan En Nynke:

    Hoi hoi!

    Wij zijn net weer thuis gekomen! We weten ook weer dat Noorwegen mooi is! Zo'n mooie tocht gemaakt, zeker een aanrader! Hopelijk is bij jou ook alles goed en raak je snel een beetje thuis in Bodo. Succes straks met je eerste werkweek!

    groeten,

  • 20 Augustus 2007 - 19:10

    Sietske:

    Hey Afke!
    Het is alweer zolang geleden dat je ons hebt verlaten, dus maar even lezen hoe t met je gaat daar in t hoge noorden.
    Allereerst alsnog van harte met je verjaardag (op naar de 30?!?)...
    Vandaag heb je, als t goed is, je eerste werkdag gehad. Hoe beviel t? Leuke collega's? Ach, vast niet zo leuk als bij ons, toch? Mis je ons al? haha!
    Niet teveel doen hoor! Geniet maar van je heerlijke tijd daar en we zullen je belevingen met veel plezier tegemoet zien!

    Groetjes van je ex-collega Siets

  • 21 Augustus 2007 - 17:35

    Sandra:

    Hey Afke,

    Leuk om te lezen hoe het met je gaat! Je heb je eerste werkdagen erop zitten als het goed is. Ik ben benieuwd hoe alles is verlopen. Het zal wel even wennen zijn!
    Ik hoop in ieder geval dat je een hele leuke tijd hebt in het hoge Noorden.
    Ik zal regelmatig even op deze site kijken om te lezen hoe het met je gaat.

    Groetjes Sandra Rekers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bodø

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 32608

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: