Laatste week Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Laatste week Stavanger - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Laatste week Stavanger

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

09 Juni 2009 | Noorwegen, Oslo

Ik denk dat iedereen het inmiddels al weet, maar ik kom weer terug naar Nederland!
Deze week is mijn laatste werkweek in Stavanger. Maandagavond ga ik met de boot naar Hirtshals in Denemarken en van daaruit rij ik dan in een dag naar Workum. Per 1 juli begin ik weer in het RIF in Leeuwarden, hetzelfde ziekenhuis waar ik voor mijn Noorwegen avontuur ook heb gewerkt. Ik heb dus nog lekker 2 weken vrij voor ik weer echt aan de slag moet. Het zal wel weer even wennen zijn. Moet weer langer en harder werken, eigenlijk heb gewoon 2 jaar vakantie gehad; Ik mag dus niet klagen.
Ik ga eerst bij mijn ouders wonen. Zo kan ik rustig om me heen kijken naar een leuk huisje.

De laatste keer dat ik wat heb geschreven was alweer januari. Erg lang geleden…. Moet nu even goed nadenken wat ik eigenlijk allemaal heb gedaan. Een paar hoogtepuntjes.
In februari ben ik een weekend naar Oslo geweest. Heb daar heerlijk geskied en ben nog een dag naar het WK allround schaatsen in Hamar geweest. Dat was echt geweldig tussen alle Nederlanders!
In april kreeg ik bezoek van mijn tante. Samen hebben we een week rondgereisd. Langs Odda, Eidfjord, naar Bergen en weer terug. Was een ontzettend leuke week, we hebben veel gezien en gedaan. Met regen, veel zon en sneeuw.
Een paar weken later kwamen mijn ouders op visite. Ook toen had ik lekker een week vrij en hebben we een andere ronde gereden. Via Røldal en Valle weer terug naar Stavanger. Onderweg zijn we nog veel sneeuw tegen gekomen in de bergen en dat in mei!

Ik heb nu 2 jaar met heel veel plezier in Noorwegen gewoond. Heb veel gedaan, gezien en ervaren. Het zijn/worden allemaal hele fijne herinneringen en dit avontuur zal ik zeker nooit vergeten!

Tot snel!
Groetjes Afke

Tijdelijke adres:
Blomikkers 1
8711DA Workum
Tlf. 06-41749693 (is hetzelfde gebleven)

  • 14 Juni 2009 - 13:11

    Roelie:

    Hoi, wat heb je weer prachtige foto's gemaakt.Ik weet zeker dat je Noorwegen gaat missen, met zijn mooie natuur, en de rust.
    Heel fijn dat je weer in het RIF gaat werken, en wat het werken betreft, daar wen je ook wel weer aan, of niet, dan maar terug naar Noorwegen, ha ha, daar hadden ze je graag gehouden. Ik wens je een goede en fijne reis terug, we zien elkaar volgende week.
    Liefs Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Oslo

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 5325
Totaal aantal bezoekers 32553

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: