Korte update - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

02 Maart 2008 | Noorwegen, Bodø

Hei hei!
Bij deze even een korte update met wat nieuw foto’s die ik afgelopen weken heb gemaakt. Als er weer verse sneeuw is gevallen is de wereld zo mooi! Iedere keer ben ik er weer helemaal van onder de indruk.
Vorige week heb ik een rondje om de camping van Bodø gelopen in de mooie verse sneeuw.
Gister leek het me een goed idee om Keiservarden maar weer eens op te klimmen, want dat had ik nog niet gedaan in de sneeuw. T was af en toe wel zwaar om in de losse sneeuw en de ontzettend harde wind omhoog te lopen, maar uiteindelijk werd ik beloond met prachtige uitzichten, kijk zelf maar!

Tot de volgende keer!

  • 02 Maart 2008 - 12:28

    Anke:

    Hey Afke,
    Wat ben jij toch een bofkont,om in zo,n omgeving te mogen werken en wonen. Hopelijk blijft de sneeuw nog even liggen,zodat je nog heerlijk kunt skien straks met Nynke.

    Nog veel
    mooie sneeuwdagen toegewenst.
    Liefs en een dikke knuffel mem

  • 02 Maart 2008 - 13:06

    Nynke:

    Mooi hoor! Ik heb er al helemaal zin in om langs te komen! Tot snel!

    Nynke

  • 02 Maart 2008 - 13:11

    Martien:

    Mooi hoor, zo'n camping in de sneeuw, maar ik zou er niet graag mijn tentje opzetten! Hier begint het alweer voorjaar te worden, hoewel het toch nog af en toe onverwacht koud is.

    Groeten!

  • 02 Maart 2008 - 16:09

    Roelie:

    Ha die Afke
    Het lijkt wel een sprookje zo mooi!
    Over een paar weken lekker skien, met Nynke.
    Ik ga er van uit dat de sneeuw blijft liggen, veel plezier samen.

    Liefs Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bodø

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 32562

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: