Korte update - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Korte update - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Korte update

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

02 Maart 2008 | Noorwegen, Bodø

Hei hei!
Bij deze even een korte update met wat nieuw foto’s die ik afgelopen weken heb gemaakt. Als er weer verse sneeuw is gevallen is de wereld zo mooi! Iedere keer ben ik er weer helemaal van onder de indruk.
Vorige week heb ik een rondje om de camping van Bodø gelopen in de mooie verse sneeuw.
Gister leek het me een goed idee om Keiservarden maar weer eens op te klimmen, want dat had ik nog niet gedaan in de sneeuw. T was af en toe wel zwaar om in de losse sneeuw en de ontzettend harde wind omhoog te lopen, maar uiteindelijk werd ik beloond met prachtige uitzichten, kijk zelf maar!

Tot de volgende keer!

• 02 Maart 2008 - 12:28

Anke:

Hey Afke,
    Wat ben jij toch een bofkont,om in zo,n omgeving te mogen werken en wonen. Hopelijk blijft de sneeuw nog even liggen,zodat je nog heerlijk kunt skien straks met Nynke.

Nog veel
    mooie sneeuwdagen toegewenst.
    Liefs en een dikke knuffel mem

• 02 Maart 2008 - 13:06

Nynke:

Mooi hoor! Ik heb er al helemaal zin in om langs te komen! Tot snel!

Nynke

• 02 Maart 2008 - 13:11

Martien:

Mooi hoor, zo'n camping in de sneeuw, maar ik zou er niet graag mijn tentje opzetten! Hier begint het alweer voorjaar te worden, hoewel het toch nog af en toe onverwacht koud is.

Groeten!

• 02 Maart 2008 - 16:09

Roelie:

Ha die Afke
    Het lijkt wel een sprookje zo mooi!
    Over een paar weken lekker skien, met Nynke.
    Ik ga er van uit dat de sneeuw blijft liggen, veel plezier samen.

Liefs Roelie