Laatste weekend Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Laatste weekend Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Laatste weekend Bodø

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

27 Juli 2008 | Noorwegen, Bodø

Vorig weekend heb ik een mooie lange fietstocht gemaakt. Tot nu toe had ik steeds het zelfde stuk gefietst en ik vond het tijd worden om ook eens ergens anders te kijken. Ik heb de auto een stuk buiten Bodø neergezet en van daar uit ben ik heen en terug naar Misvær gefietst. In totaal 88km. Met een zonnetje en veel wind was dit een prachtig tochtje. In mijn eentje was het best ver, maar zeker de moeite waard!
Nu zit ook mijn laatste weekend hier in Bodø erop. Gister was het prachtig zomers weer en ben ik met Janet, Tor en Halvord naar Sandvikstranda geweest. Een strand een uurtje rijden vanaf Bodø. We hebben heerlijk gerelaxt en zoals het hoort worstjes gegrild.
Vandaag ben ik naar een voetbalwedstrijd van Bodø/Glimt geweest. Dit zat altijd al in de planning maar was er nog steeds niet van gekomen, dus het was vandaag of nooit. De eerste helft was niet al te spannend (en Lyn scoorde ook nog 0-1), maar in de tweede helft kwam ook Bodø op gang en uiteindelijk wisten ze met 2-1 te winnen! Jippie!
Zo heb ik hier een leuk laatste weekend gehad. Nu heb ik heel erg veel zin om op vakantie te gaan naar Nederland. De komende dagen zal ik alvast wat spullen gaan inpakken en dan is het verhuizen en vakantie vieren. Toch vind ik het erg jammer om hier weg te moeten. Wat ik in december nog niet had verwacht, begon ik me hier net wel een beetje thuis te gaan voelen. Jammer, maar ik ga nu opnieuw beginnen in Stavanger en daar heb ik ook weer heel veel zin in. T zal in het begin vast wel weer moeilijk worden, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. (ze hebben in ieder geval een ijsbaan en schaatsvereniging).

Vi sees!

  • 28 Juli 2008 - 10:35

    Mem:

    Hoi Afke,
    Genietsje nog mar in wyke fan al it moais der yn en run om Bodo.Wy sjogge nei dy ut, en sille bliid weze as wy dy
    op 6 of 7 augustus sun en wol op e Blomikkers yn Warkum ferwolkomje kinne.
    Leafs mem en in dikke tut

  • 28 Juli 2008 - 14:56

    Roelie:

    Ha die Afke
    Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt, echt zomer!! Ja hier ook wel een beetje warm, is wel lekker.
    Wat fijn dat je zo'n mooie fiets tocht hebt gemaakt. Ja je laatste weekje. Ik wens je een prettige reis naar Workum.
    Hartelijke groet liefs Roelie

  • 28 Juli 2008 - 20:47

    Nynke:

    He zusje! Geniet nog even van de laatste dagen in Bodo en maak er een mooi reisje van naar Stavanger en Nederland! Leuk om je straks weer te zien! Kom maar gezellig langs in Grunn!

    Groetjes, Nynke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bodø

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 32587

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: