Nog maar 3 weekjes Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjes Bodø - Reisverslag uit Bodø, Noorwegen van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjes Bodø

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

13 Juli 2008 | Noorwegen, Bodø

Even weer een korte update van mijn belevenissen hier.
Mijn ouders en oom en tante zijn een weekje langs geweest en samen hebben we een mooie rondreis gemaakt over de Lofoten. We hadden al helemaal bedacht dat we ’s avonds gezellig op het strand met een wijntje naar de middernachtzon zouden gaan kijken, maar helaas zat het weer niet altijd even mee. Op zich was het geen slecht weer, wel een paar regenbuitjes gehad, maar ook wel zon. Maar alleen ’s avonds was het vaak bewolkt en koud brrr slechts 8 graden. Dat zijn geen echte zomerse temperaturen, maar misschien mogen we dat ook nog niet verwachten begin juni boven de poolcirkel.
Vorig weekend ben ik met vrienden een weekendje naar zweden geweest. Eigenlijk niet zoveel gedaan, maar heerlijk gerelaxt. Door de vele muggen heb ik ook slecht tot niet geslapen dus het niet al te actief zijn overdag kwam mij niet heel slecht uit. Zaterdags hebben we nog een korte wandeling gemaakt voor de frisse lucht en zondag was het ook alweer tijd om schoon te maken en te vertrekken. Kort maar erg gezellig.
Inmiddels heb ik mijn contract ondertekend en een bevestiging ontvangen, dus wat dat betreft is het helemaal rond in Stavanger. Ik heb ook een kamer van het ziekenhuis weten te regelen. Mijn nieuwe adres wordt vanaf 8 augustus:
Solåsveien 5
Leilighet 1
4016 Stavanger
Zoals ik het nu gepland heb rij ik 3 augustus naar stavanger en dump daar een deel van spullen en rij vervolgens door naar Nederland. Als alles mee zit ben ik 6 augustus bij mijn ouders. 20 augustus is het dan alweer tijd om terug te rijden. Ik kan dan weer wat extra spullen meenemen want als het goed is kom ik met een bijna lege auto in Nederland aan. Mijn ouders hebben twee weken terug al aardig wat spullen meegenomen in de caravan terug naar Nederland, dus het is ook wel nodig om eerst al mijn rotzooi in stavanger te dumpen wil ik alles daar hebben wat ik nu ook hier heb staan. Toch wel prettig om ook eigen dingen om me heen te hebben.
De komende drie weken is de radiotherapeut-oncoloog van onze afdeling op vakantie en dus zijn we drie weken gesloten. En omdat ik al mijn vakantiedagen al had opgenomen moest er een ander klusje voor mij komen, de röntgen. Afgelopen week heb ik mijn eerste weekje op de röntgen gehad. Ik zit heel gezellig alleen op het PACSkantoor. Ik mag dus de administratieve klusjes doen op de afdeling voor mijn laatste 4 weekjes hier in Bodø. Het is niet helemaal mijn ding maar ach ik denk dat ik het wel overleef de komende 3 weekjes. Wel jammer dat ik mijn jaar hier zo moet afsluiten, maar tja het is niet anders. Ivm deze vakantie hebben we mijn afscheid op de afdeling een beetje vervroegd en die heb ik dus vorige week gehad. Wel gek, omdat het nog niet echt mijn laatste dag was. ’s Avonds hebben we gezellig met de meiden een afscheidsetentje gehad met pizza en wijn.

Tot in augustus!
Groetjes Afke

  • 14 Juli 2008 - 11:48

    Roelie:

    Het jaar is snel voorbij gegaan, nu een jaartje Stavanger. Daar zal je ook wel genieten van werk, collega's, stad en omgeving.
    Het is wel een heel ander deel van Noorwegen, een voordeel je kan de zon weer onder zien gaan in zee, en dat is prachtig!!

    Ik wens je de laatste weken nog veel werk plezier in Bodo.

    Doe kalm aan, en ik zie je in augustus.

    Liefs Roelie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Noorwegen, Bodø

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 388
Totaal aantal bezoekers 32558

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: