Nieuw adres - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Nieuw adres - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Nieuw adres

Door: Afke

Blijf op de hoogte en volg Afke

31 Juli 2007 | Nederland, Groningen

Hei!

Even een kort berichtje. Mijn nieuwe adres in Bodø is vanaf 13 augustus:
Sivert Nielsensgate 66
hybel(kamer) 301
8007 Bodø
Ik verwacht nu natuurlijk heel veel post ;-)

Morgen ga ik alle spullen naar mijn ouders verhuizen, dus ik ben druk bezig om alle laatste spulletjes in te pakken.

Hilsen Afke

  • 05 Augustus 2007 - 20:12

    Heit:

    5 augustus om 20.00 ure bist afsetten nei Drachten om dyn freundinne op te heljen. Moan om 7.00 ure op nei Kiel foar de boat. Ha in goede reis en genietsje fan alles wat as do underweis tsjinkomste. groetnis dyn heit

  • 06 Augustus 2007 - 05:36

    Gea:

    Hey Afke!
    Goeie reis gehad? 't is allemaal wel even wennen denk ik. De eerste tijd zal wel het moeilijkst zijn. Maar misschien heb je het nu ook nog zo druk met alles dat je dat niet merkt. Ik hoop dat alles wat voorspoedig gaat en anders gil je maar even.
    Hilsen Gea

  • 10 Augustus 2007 - 10:21

    Karin:

    Hoi Afke, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik hoop dat je een hele goede reis hebt gehad en dat je snel je draai gaat vinden! Gelukkig heb ik nu eindelijk vakantie (duurde lang, haha!) en morgen vertrekken Harmen en ik met ons tentje richting Franse Alpen. En daarna gaan we door richting Provence. En als het overal regent rijden we gewoon door tot de zon schijnt!!
    Heel veel succes met je eerste werkdagen!!
    liefs Karin

  • 10 Augustus 2007 - 20:39

    Els:

    Hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Ik had je ook een smsje gestuurd, maar weet niet zeker of dat is aangekomen, dus ik laat voor de zekerheid hier ook maar even een berichtje achter.
    Hopelijk heb je een leuke dag gehad!
    Veel plezier met alles!

    groetjes Els (en ook van Paul natuurlijk :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 32585

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: