Hei alle og velkommen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Afke Schippers - WaarBenJij.nu Hei alle og velkommen! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Afke Schippers - WaarBenJij.nu

Hei alle og velkommen!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Afke

18 Juli 2007 | Nederland, Groningen

Jippie!!! Eindelijk is het zover, ik ga een jaartje werken in Noorwegen!
Ik zal proberen om de komende tijd af en toe een berichtje op deze site te zetten om te laten weten hoe het met mij gaat.

Na een aantal sollicitatiebrieven gestuurd te hebben, kreeg ik een uitnodiging voor een gesprek in Bodø op de afdeling stråleterapi in het Norlandssykehuset. Het ligt wel een beetje uit de richting dan ik in eerste instantie had bedacht, maar eerst even rondkijken kan natuurlijk altijd.
Het gesprek verliep goed en ik was ook meteen aangenomen wanneer ik dat zou willen. Toch moest ik er eerst nog even over nadenken. Voor mijn gevoel ging het allemaal wel erg snel, maar eigenlijk was het wel duidelijk dat ik de baan zou gaan aannemen, wie zegt nou nee tegen Noorwegen!
De collega’s waren erg aardig en wilden mij meteen alles laten zien van het ziekenhuis en Bodø. Het is een kleine afdeling die nog helemaal nieuw is er was op dat moment nog geen enkele patiënt bestraald. Het voordeel van een kleine afdeling is dat ik straks ieder onderdeel van het bestralingstraject mag uitvoeren.

Nu ik de baan heb geaccepteerd is het een heel geregel om alles voor elkaar te krijgen in zo’n korte tijd. Af en toe is het wel een beetje stress als ik bedenk wat ik allemaal nog moet doen, maar als dan weer iets is afgerond geeft dat een erg goed gevoel. De belangrijkste dingen zijn inmiddels denk ik wel geregeld, dus het inpakken kan beginnen!

Maandag 6 augustus vertrek ik samen met Anna richting het hoge noorden. We gaan met de boot van Kiel naar Oslo en dan van daaruit eerst een week vakantie voordat we in Bodø aankomen. Ik heb er in ieder geval erg veel zin!

Groetjes Afke

  • 18 Juli 2007 - 19:24

    Els:

    Veel plezier daarginds boven de poolcirkel! Klinkt echt ver weg zeg. En leuk!
    Maar eerst nog even tot vrijdag!

  • 19 Juli 2007 - 06:58

    Nynke:

    Hei!

    Nu de laatste dingetjes nog regelen en natuurlijk nog een leuk feestje vrijdag! Jammer dat ik je niet kan uitzwaaien als je weg gaat, maar ik zal aan je denken als ik zelf in Noorwegen aan de wandel ben!

    Ha det bra og vi sees!

  • 19 Juli 2007 - 16:27

    Heit En Mem:

    he afke leuke site mei in leuk forhael. Wy sille al dat ynpakte spul wolris ophelje. Earst oant freed en wy reagearje wol wer at it sa ut komt.

  • 21 Juli 2007 - 08:44

    Tante Antje:

    Wat een leuke site ik zal er geregeld even op zien.Leuk dat we je gisteren nog even hebben kunnen zien en nu kennen we Anna ook dus vanuit Oudehaske eerst een leuke vakantie en dan maar aan de slag in Bodo.

    groetjes Ome Peter en tante Antje

  • 21 Juli 2007 - 14:21

    Roelie:

    Iedere dag weer een stapje dichter bij het grote avontuur.Geniet van de reis samen met Anna.Leuke site heb je.
    Een fijne tijd in Bodo.

    Hartelijke groet Roelie

  • 26 Juli 2007 - 18:04

    Jerome:

    Goed bezig Afke!

  • 29 Juli 2007 - 15:01

    Linda:

    Hoi Afke,

    Nog een weekje en dan ga je! Ik zal af en toe op je site kijken en anders hoor ik de verhalen wel van Nynke! Geniet ervan!


  • 07 Augustus 2007 - 15:16

    Karin:

    hey afke.
    ik hoop dat je een hele leuke tijd zal hebben. maar dat gaat vast wel lukken. ik wens je een leuke vakantie toe en dat je het maar zet zo erg naar je zin zult hebben bij je nieuwe baan als die in groningen. hou je taai en ik zal deze site zeker in de gaten houden. ik namelijk erg benieuwd wat je allemaal gaat beleven.

    liefs karin.

    ps hou je taai.

  • 20 Januari 2008 - 16:43

    Elly (vr. Roelie):

    Ha Afke,
    Vanmiddag ben ik bij Roelie en ja, natuurlijk heb ik even jou leuke foto's bekeken (met commentaar van Roelie natuurlijk). Wat ontzettend mooi daar. Meis wees maar gelukkig dat je deze kans krijgt. En ik hoorde dat je ook al aardig Noors begint te praten. Echt top hoor. Ga ervoor. Je komt er wel.
    Groet,
    Elly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Noorwegen

Recente Reisverslagen:

09 Juni 2009

Laatste week Stavanger

18 Januari 2009

Nieuw berichtje uit Stavanger

08 September 2008

Stavanger!

27 Juli 2008

Laatste weekend Bodø

13 Juli 2008

Nog maar 3 weekjes Bodø
Afke

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 32580

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2007 - 16 Juni 2009

Noorwegen

Landen bezocht: